Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Pokud jste se v minulosti registrovali na starých webových stránkách, vaše registrace není platná.
Prosím, zaregistrujte se znovu.

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zpracováním osobních údajů!

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Tiskové zprávy

T-Mobile Rozjezdy podporují drobné podnikání. Letos navíc přinesou informace o podnikatelských příležitostech

1. 2. 2017

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytváří se kolem nich sociální život a ekonomické vztahy s dalšími ekonomickými subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii T-Mobile. Začínající podnikatele proto dlouhodobě podporuje program T-Mobile Rozjezdy, jehož sedmý ročník dnes společnost spouští.


  • Podíl malých firem na ekonomice je v ČR pátý nejnižší v EU

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Společně s týmem Samizdat tento program na podporu drobného podnikání přinese interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

Zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů bylo podle dat ČSÚ registrováno na konci loňského roku v České republice. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

Za uplynulých šest let prošlo programem několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. Na podporu rozjezdu program drobným podnikatelům nabízí bezplatné semináře, konzultace a soutěž. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz.

Podnikání v regionech

T-Mobile Rozjezdy letos nově přinesou ve spolupráci s týmem datových novinářů Samizdat pohled na ekonomický vývoj v jednotlivých krajích a interaktivní mapu podnikatelských příležitostí. „Při zjištění, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat. 

V Praze tak například připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší podnikatelskou aktivitou. Průměr ČR se pohybuje zhruba uprostřed – tedy 7,33 obyvatel na jeden ekonomicky aktivní subjekt.

T-Mobile ve spolupráci s týmem Samizdat zpracuje na základě veřejně dostupných dat detailní analýzu podnikatelských aktivit nejen v krajích, ale i v obcích. Kromě počtu ekonomických subjektů na počet obyvatel přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům, a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Analýza bude zveřejněna v průběhu prvního čtvrtletí tohoto roku a její součástí se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

O T-Mobile Rozjezdy

T-Mobile Rozjezdy jsou programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší realizaci podnikatelského nápadu. Během ledna až března se mohou ti, kteří ještě nepodnikají, nebo jsou k podnikání registrováni méně než 12 měsíců, přihlásit do soutěže na www.rozjezdy.cz. V každém kraji mohou vyhrát tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky telekomunikačních a bankovních služeb a věcné ceny, které pomohou s rozjezdem podnikání. Na hlavního, celostátního, vítěze ceny poroty pak čekají ceny za zhruba 600 tisíc korun. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Bezplatné regionální semináře se konají v dubnu a květnu.

Letos se koná již sedmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jeho hlavním partnerem je Česká spořitelna a partnery Agentura Najisto a Samsung. Odbornými partnery jsou Lovebrand, MADE BY VACULIK a Proboston a regionálními BEA campus Olomouc, Dům Techniky Pardubice, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Inovační centrum Ústeckého kraje, Jihočeský vědeckotechnický park, Kulturní centrum Cooltour, Moravská vysoká škola Olomouc;  Regionální hospodářská komora Plzeňského kraje a VIDA! science centrum.

Podnikatelská aktivita ve Zlínském kraji je pod průměrem ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Zlínský kraj patří k regionům se spíše nižší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt ve Zlínském kraji připadá 8,07 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na sedmém místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. Ve Zlínském kraji patří mezi minulé vítěze například Václav Staněk s výrobou kožené obuvi Vasky, Martina Václavíková s adaptivními oděvy pro vozíčkáře, nebo Petr Tomášů, který pod značkou Hlášenírozhlasu.cz nabízí obecní informační systém.

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „Ve Zlínském kraji připadá 8,07 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je na celkovém sedmém místě.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou. 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

V Ústeckém kraji je nejnižší podnikatelská aktivita z celé ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Ústecký kraj je region s nejnižší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Ústeckém kraji připadá 10,11 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na posledním místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V Ústeckém kraji patří mezi minulé vítěze například Pavel Vít s výrobou virtuálních prohlídek, Jaroslava Michalcová s Cukrárnou a kavárnou Dorletka ve stylu první republiky, nebo Vít Brejcha, který radí a pomáhá v oblasti vermikompostování. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Ústeckém kraji připadá 10,11 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco právě Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou žebříček uzavírá.“ 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

Středočeský kraj patří mezi regiony s nejvyšší podnikatelskou aktivitou. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Středočeský kraj patří k regionům s nejvyšší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt ve Středočeském kraji připadá 7,56 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na třetím místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. Ve Středočeském kraji patří mezi minulé vítěze například David Richtr s výrobou porcelánových zásuvek Mulier, Michal Slavíček s výrobou dřevěných kancelářských potřeb, nebo Barbora Novotná, která pod značkou B-English vede školku s výukou angličtiny. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „Ve Středočeském kraji připadá 7,56 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je hned na třetím místě za Prahou a jižní Moravou.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou. 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

 

Praha je jednička ČR v podnikatelské aktivitě. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Praha je z hlediska podnikání nejaktivnější region ČR. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Praze připadá 4,03 obyvatele, v žebříčku regionů je tak Praha na prvním místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V hlavním městě patří mezi minulé vítěze například Jiří Sládek s limonádou Cascara Fizz, Eva Nečasová se světelnými objekty Spacelights, případně co-workingový prostor Baby Office Hany Krejčí. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Praze připadá 4,03 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33. Praha je jasná jednička, druhý v řadě, Jihomoravský kraj, vykazuje hodnotu 7,30.“ 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

Podnikatelská aktivita v Plzeňském kraji je pod průměrem ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Plzeňský kraj patří k regionům s nižší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Plzeňském kraji připadá 8,13 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na osmém místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V Plzeňském kraji patří mezi minulé vítěze například Roman Sterly se sportovním portálem Sportcentral, Zuzana Sladká s chovem pijavic k léčebným účelům nebo Kateřina Korandová, která pod značkou Magneticus vyrábí magnetky pro domluvu s dětmi.

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Plzeňském kraji připadá 8,13 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je tedy na celkovém osmém místě.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou. 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

Podnikatelská aktivita v Pardubickém kraji je pod průměrem ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Pardubický kraj patří k regionům s nižší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Pardubickém kraji připadá 8,39 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na desátém místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V Pardubickém kraji patří mezi minulé vítěze například výrobna České Ghíčko Andrey Dostálové, Tomáš Klíma s městskými koly Funky Bike nebo Josef Jílek, který pod značkou rócafé provozuje kavárnu s raw stravou. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Pardubickém kraji připadá 8,39 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je tedy na desátém místě.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou. 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

Podnikatelská aktivita v Olomouckém kraji je pod průměrem ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Olomoucký kraj patří k regionům s nejnižší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Olomouckém kraji připadá 9,04 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj až na třetím místě od konce

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V Olomouckém kraji patří mezi minulé vítěze například Lukáš Drlík s Levandulovým statkem v Bezděkově, Michaela Vaněčková a její domácí přírodní kosmetika Caltha nebo David Žižlavský s jazykovou a uměleckou mateřskou školou. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Olomouckém kraji připadá 9,04 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je tedy v rámci ČR na třetím místě od konce.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou.  

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal

 

V Moravskoslezském kraji je jedna z nejnižších podnikatelských aktivit v ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Moravskoslezský kraj je jedním z regionů s nejnižší podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Moravskoslezském kraji připadá 9,66 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na předposledním místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V Moravskoslezském kraji patří mezi minulé vítěze například Daniel Škubal, který pod značkou Black Kale vyrábí raw džusy, Romana Tvarůžková, která se svou Novodobou sanitkou zajišťovala přepravu nemocných, nebo Ivana Vajdová s šitými skřítky. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Moravskoslezském kraji připadá 9,66 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je tedy na předposledním místě v žebříčku regionů v ČR.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou. 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.

Podnikatelská aktivita v Libereckém kraji je mírně pod průměrem ČR. Novým podnikatelům pomáhají T-Mobile Rozjezdy

1. 2. 2017

Liberecký kraj patří k regionům s lehce podprůměrnou podnikatelskou aktivitou. Vyplývá to z údajů, které zpracoval T-Mobile ve spolupráci s týmem datových žurnalistů Samizdat. Analýza vznikla v rámci programu T-Mobile Rozjezdy, který podporuje začínající podnikatele ve všech regionech ČR. Jeho sedmý ročník byl právě spuštěn.


  • Na jeden podnikatelský subjekt v Libereckém kraji připadá 8,05 obyvatele, v žebříčku regionů je tak kraj na šestém místě

  • T-Mobile Rozjezdy vyhlašují už sedmý ročník a opět nabídnou začínajícím podnikatelům pomoc a bezplatné konzultace

  • Tento program na podporu drobného podnikání přinese letos také interaktivní mapu podnikatelských příležitostí

„Malé firmy jsou páteří každé ekonomiky. Zajišťují zhruba polovinu pracovních míst a hrají důležitou roli v místních komunitách. Vytvářejí kolem sebe sociální život a ekonomické vztahy s dalšími subjekty v regionu,“ říká Tomáš Ryšavý, ředitel pro strategii společnosti T-Mobile. Začínajícím podnikatelům nabízí podporu program T-Mobile Rozjezdy, a to ve formě bezplatných seminářů, konzultací a soutěže. V ní může celostátní vítěz získat finance, služby a poradenství v hodnotě zhruba 600 000 Kč. Přihlášky do T-Mobile Rozjezdů lze podávat do 19. března a všechny informace jsou k dispozici na www.rozjezdy.cz. 

Za uplynulých šest let programem prošlo několik tisíc začínajících podnikatelů z nejrůznějších oborů. Mezi zhruba 350 celostátními i regionálními vítězi jsou úspěšní majitelé a majitelky cukráren, kaváren, školek a fotoateliérů, pekaři, výrobci kosmetiky, oděvů, obuvi a doplňků nebo vývojáři aplikací a softwaru. V Libereckém kraji patří mezi minulé vítěze například Adéla Beranová s distribucí filmů a alternativního obsahu Pannonia Entertainment, šperkařka Klára Altová nebo Darina Bitmanová, která vyrábí české kožené capáčky Dadoos. 

„Při zjišťování, ve kterých regionech se podnikatelům daří, jsme vzali v úvahu počet obyvatel a odečetli jsme firmy a živnostníky, kteří jsou neaktivní,“ vysvětluje Petr Kočí z týmu Samizdat, a dodává: „V Libereckém kraji připadá 8,05 obyvatele na jeden ekonomicky aktivní subjekt. V celé ČR je to 7,33 a region je tedy na celkovém šestém místě.“ Žebříček jasně vede Praha, kde připadá jeden aktivní ekonomický subjekt na čtyři obyvatele, zatímco na posledním místě je Ústecký kraj s dvaapůlkrát nižší aktivitou. 

Analýza bude zpracována do většího detailu a ukáže podnikatelské aktivity a potenciál až do úrovně obcí. Kromě počtu ekonomických subjektů na obyvatele přinese informace, kde se nejvíc daří vybraným oborům a kde jsou naopak různé druhy podnikání nejméně zastoupené. Začínající podnikatelé tedy budou schopni poznat, kde se jim mohou otevírat nové příležitosti. Součástí analýzy se stane interaktivní mapa, dostupná on-line pro každého zájemce.

V ČR bylo na konci loňského roku podle dat ČSÚ registrováno zhruba 2,8 milionu ekonomických subjektů. Odečtením neaktivních podnikatelů na základě dat České správy sociálního zabezpečení však vychází jiné údaje: V ČR ve skutečnosti aktivně podniká pouze něco přes jeden milion fyzických osob a 300 tisíc obchodních společností. Údaje Eurostatu ukazují, že podíl malých firem do 50 zaměstnanců na české ekonomice je podprůměrný. Podle posledních dat, která jsou k dispozici, vytvářely v roce 2013 pouze 34 % přidané hodnoty ekonomiky, což byl pátý nejhorší výsledek v EU. Navíc počet firem do čtyř zaměstnanců klesal.