Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Pokud jste se v minulosti registrovali na starých webových stránkách, vaše registrace není platná.
Prosím, zaregistrujte se znovu.

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zpracováním osobních údajů!

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Co se naučíte

Krajské semináře a individuální konzultace se budou věnovat následujícím tématům:

Plán a finance jako základ podnikání

Seminář:

Plánovat je třeba nejen své podnikání, ale i finance. Podnikatelský plán a umění řídit své finance je v podnikání to nejdůležitější. Stejně jako i otázka cash-flow, tedy peněz v hotovosti, a možností financování. Poradíme vám, jak nastavit náklady a snížit rizika podnikání. 

Individuální konzultace:
Odborníci na podnikání vám poradí zejména, jak sestavit finanční plán, kde čerpat zdroje nebo na co si dát pozor.

Petra Michalská

Prezentující: Petra Michalská

Petra se v bankovnictví pohybuje přes patnáct let, věnovala se zejména vývoji produktů. V poslední době se v České spořitelně věnuje segmentovému řízení. Je v těsné interakci s malými a středními podnikateli, snaží se pro ně najít mnohá řešení tak, aby brali banku jako svého dlouhodobého obchodního partnera.

Inspirujte se: Dobrá značka vám nakopne podnikání

Na začátku má každý podnikatel plné ruce práce a neví, co udělat dřív. Musí totiž udělat všechno. Práce na značce by měla patřit do úkolovníku každého podnikatele hned při rozjezdu, do budoucna mu to totiž dokáže ušetřit hodně peněz.  Zaměříme se na nezbytné minimum, které byste pro svoji značku měli udělat. Tedy srozumitelně zákazníkům vysvětlit své poslání, to, proč podnikáte, zda jste si vybrali vhodný název a jak to všechno dostat mezi lidi. Pokud si prostudujete i doplňující materiály, které vám poskytneme, dokážete se o svoji nově vznikající značku postarat sami i bez pomoci odborníků.

Individuální konzultace:
Probereme s vámi všechno, co se týká značek. Pomůžeme vám ověřit, zda dokážete hlavní myšlenku lidem jasně vysvětlit a zda je takto postavená firma životaschopná z pohledu vašich budoucích zákazníků. Zhodnotíme s vámi aktuální stav vaší značky (její název, logo nebo marketingový plán na následující půlrok) a pomůžeme vám nastavit další kroky, které vám pomohou ji zlepšit. A pokud budete chtít, můžeme probrat také vaši konkurenci a poradit, jak se dostatečně odlišit.

Matez Jindra

Prezentující: Matez Jindra

Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand, která pomáhá malým a středním firmám stavět značku s důrazem na spokojené zákazníky. Mezi klienty Lovebrandu patří např. Rohlik.cz, Annonce, Kofola, Club-Mate, Freshlabels, Dyzajn Market, Kokoza nebo Urbalive. Mimoto podniká v e-commerce, vyrábí a prodává trička Bastard.cz a dupačky Skippy. Přednášel o Marketingu v sociálních médiích na Univerzitě Karlově, kde vystudoval Studia nových médií.

Honza Páv

Prezentující: Honza Páv

Honza spoluzaložil Lovebrand, ve kterém se stará o to, aby lidi milovali značky a firmy i prostředí z toho profitovaly. Přes osm let pracoval v mediálních agenturách PanMedia a MEC jako strategický plánovač pro velké značky jako Nestlé, Nivea, Mercedes, Česká spořitelna nebo Henkel. Mimo Lovebrand pak pořádal konferenci #FashiontechCZ, podílel se na crowdfundingové platformě pro novináře Press Start a spoluzaložil blog pro nevládky Kliktivisti.

Adresa nebo e-adresa? Nutné minimum začínajícího podnikatele

Podnikání je náročná disciplína a začátek je po všech stránkách nejtěžší. Klíčové je stanovit si a soustředit se výhradně na priority. Dříve začínající podnikatelé nejprve hledali kancelář, aby byli dostupní. Dobrá adresa byla „zárukou“ úspěchu. Platí to i dnes? Na semináři představíme nutné minimum začínajícího podnikatele tak, aby byl dosažitelný pro své zákazníky. Mohl s nimi komunikovat, měl on-line přehled o svém byznysu a to vše třeba i s nulovou vstupní investicí. Správnou volbou služeb budete mít čas na to podstatné – na rozvoj svého podnikání!

Jana Gerle

Prezentující: Jana Gerle

Jana pracuje v T-Mobile osmým rokem na různých pozicích. Jejich společným jmenovatelem je firemní zákazník. V současné době působí jako Senior manažerka B2B komunikace, předtím pracovala v malé reklamní agentuře.

Zbyněk Valášek

Prezentující: Zbyněk Valášek

Zbyněk pracuje v T-Mobile již sedmnáct let. Své zkušenosti v oboru telekomunikací a informačních technologií získal postupně na několika pozicích. Díky tomu má přehled o službách a technologických řešení vhodných pro podnikání. Zároveň se specializuje na obchodní a marketingovou komunikaci a pravidelně přednáší na téma Jak komunikovat se zákazníkem.

Internetová propagace pro zavedené firmy i start-upy

Svět on-line hraje prim. Stoupá velikost internetové populace, hlavně té, která používá mobilní zařízení. Narůstá objem investic do reklamy. Výhledy ukazují, že reklama na internetu bude mít nadále největší dynamiku růstu v porovnání s ostatními médii. Internet se za posledních několik let stal běžnou součástí našich životů a on-line reklama patří do marketingového plánu a rozpočtu každého podnikatele. Seznámíme vás se světem on-line reklamy: efektivní webovou prezentací ve formě webové stránky nebo speciální vizitky, kvalitním obsahem, důslednou optimalizací a správným zacílením.

Konzultace:
Máte to mít. Konzultace na míru. Podíváme se na vaši stávající existenci v on-line prostředí a přezkoumáme její efektivitu. Doporučíme vám účinné kroky pro další růst  a celkově nastíníme, jak z internetu v této době vytěžit ještě více.

Lukáš Raim

Prezentující: Lukáš Raim

Lukáš se jako Product Manager Agentury Najisto stará o produktové portfolio a zároveň se spolupodílí na projektech BezŠanonu.cz a Najisto Videos a na speciálních kampaních pro Stahuj.cz. Polovinou srdce Skot a fanoušek španělského fotbalového klubu Real Madrid C.F.

Silvia Šestaková

Prezentující: Silvia Šestaková

Silvia působí v Agentuře Najisto jako PPC Performance Manager. Stará se o výkonnostně orientované PPC kampaně a zároveň má na starost team PPC specialistů. Ve svém volném čase se zajímá a rozšiřuje si své dovednosti v oblasti grafického designu, logotypů a corporate identity.

Celostátní semináře:

Program bude upřesněn po skončení regionálních kol.

Změna programu vyhrazena.