Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Pokud jste se v minulosti registrovali na starých webových stránkách, vaše registrace není platná.
Prosím, zaregistrujte se znovu.

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů pro účely programu T-Mobile Rozjezdy.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace končí vaše účast v soutěži a veškeré vaše osobní údaje budou odstraněny.

Přihlašovací formulář
do soutěže T-Mobile Rozjezdy

Hezký den,

děkujeme za váš zájem přihlásit se do soutěže T-Mobile Rozjezdy. Jděte na to a začněte vyplňovat přihlášku, držíme palce! Nemusíte ji vytvořit najednou. K registračnímu formuláři se můžete vracet a upravovat a doplňovat jej až do 12. března. Nezapomeňte po každé změně použít tlačítko Uložit, ještě ale budu na přihlášce pracovat. Až budete mít přihlašovací formulář kompletně vyplněný, klikněte na Odeslat, přihláška je hotova.

Jak postupovat? Nejprve vyplňte identifikační údaje a pak se pusťte do popisu svého projektu.

Rozumíme tomu, že některé informace, které potřebují porotci pro posouzení kvality vašeho projektu, jsou citlivé. Porotci proto podepisují prohlášení o mlčenlivosti a informace, které nám pošlete, se nedostanou do nepovolaných rukou.

V případě, že byste s vyplňováním přihlašovacího formuláře potřebovali jakkoliv poradit, rádi vám pomůžeme na e-mailu info@rozjezdy.cz.

Přejeme vám úspěšný rozjezd a těšíme se na setkání na regionálních seminářích a vyhlášení výsledků!
Než se přihlásíte, můžete využít rady odborníků.

Jak na IČO u živnosti

Máme skvělý podnikatelský plán, máme představu, s čím půjdeme na trh, jak oslovíme zákazníky a jak vyděláme první vlastní peníze. Než se ale do toho pustíme, čeká nás ještě trochu papírování. Nechceme určitě, aby nás hned na začátku pokutovaly úřady za neoprávněné podnikání (taková pokuta může být až 1 milion korun!). Nechceme také, aby po nás šla dokonce policie a soudy kvůli témuž. Potřebujeme zkrátka — živnosťák!

Živnosťák neboli živnostenské oprávnění je státem udělovaná licence, která nám umožňuje legální provozování našeho podnikání. Místem, kde je možné se registrovat, jsou živnostenské úřady.

Pro udělení živnosti si musíme ujasnit, v jakém oboru vlastně budeme podnikat. Současné zákony neumožňují, abychom si tento obor nazvali podle sebe, musíme použít znění přímo předepsané živnostenským zákonem. Pokud tedy budeme chtít například vyrábět počítače, nelze živnost nazvat jednoduše Výroba PC, ale musíme použít kostrbatější název Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení. Seznam jednotlivých oborů podnikání naleznete např. zde.

U některých živností bude nutné doložit splnění potřebné kvalifikace pro její výkon, např. dosažené vzdělání nebo předchozí praxi v oboru. Pokud kvalifikaci nesplňujeme, neznamená to konec našich podnikatelských nadějí. Musíme si v takovém případě pouze zajistit jiného člověka, který se nám za správný výkon činnosti zaručí. Stane se tzv. odpovědnou osobou neboli garantem. Garant nemusí být nutně zaměstnancem firmy, stačí i ústní dohoda o tom, že tuto funkci bude vykonávat. Předepsanou kvalifikaci nemusí ve firmě splňovat všichni zaměstnanci, kteří se pak na výkonu dané živnosti podílí; je věcí samotného podnikatele, případně ve spolupráci s ustanoveným garantem, zorganizovat práci ve firmě tak, aby byla konána v souladu se zákony i těmito nekvalifikovanými zaměstnanci.

Pro zřízení živnosti musíme dále určit sídlo firmy. Sídlo může být jakékoliv vhodné místo na existující adrese v Česku. Nemusí být nutně umístěno ve stejných prostorách, kde budeme činnost reálně vykonávat. Je však v každém případě nutné zajistit alespoň přebírání korespondence, neboť na tuto adresu nám budou úřady zasílat svoje písemnosti. Sídlo může být umístěno i v bytě, pokud to povaha živnosti nevylučuje (např. provoz diskotéky). K registraci sídla budeme potřebovat souhlas majitele objektu, že s umístěním sídla souhlasí; to neplatí pouze v případě, že se adresa sídla bude shodovat s adresou našeho trvalého bydliště.

Samotné vyřízení živnostenského oprávnění se provádí na základě žádosti podané na předepsaném formuláři. Formulář je dostupný na kterémkoliv živnostenském úřadě nebo jej lze stáhnout z webu zde. K žádosti se připojí předepsané přílohy (souhlas k sídlu, doklad o praxi apod.). Za registraci zaplatíme jednotný poplatek 1 000 Kč bez ohledu na to, kolik živností si budeme registrovat. Spolu s živností lze provést registraci i na dalších úřadech včetně finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovně. Vyřídit živnost si můžeme i bez osobní návštěvy živnostenského úřadu online zde.

Doba vyřízení živnosti je zhruba do týdne, u složitějších koncesí může trvat až několik týdnů. Registrace se dokončí zápisem podnikatele do živnostenského rejstříku. Klasické papírové živnostenské listy známé z minulosti se již nyní nevydávají, jsou nahrazeny prostým výpisem ze živnostenského rejstříku. Současně se zápisem obdrží podnikatel IČO.

Petr Čížek

Petr Čížek

Project manager, ZalozFirmu.cz

Jak budovat značku

Měli jste dobrý nápad a nebojíte se ho realizovat. Začali jste nebo plánujete začít podnikat. Paráda. Určitě byste byli rádi, aby vám to skvěle fungovalo, a to pokud možno už pořád. A právě v tom vám může pomoci následujících pár řádků. Spousta podnikatelů a malých firem totiž pro nadšení pro svůj produkt či službu (oprávněné!) zapomíná na to, že jen perfektně fungující myšlenka k úspěchu nestačí. Byť je to právě to, čím je potřeba začít a co je nezbytnou podmínkou.

Základem je dobrý produkt (či služba)
Co dobrý, skvělý musí být. Vždyť je to něco, na čem budete stavět celý svůj úspěch. Vždy buďte upřímní v tom, co o sobě či svém produktu říkáte. Určitě vypíchněte jeho přednosti, jak to jenom půjde, ale nikdy neříkejte něco, co není pravda. 

Lidem můžete říct v podstatě cokoli, a často vám to i uvěří, ale pokud se pak jejich osobní zážitek s vaším produktem nepotká s tím, co o něm říkáte, jste na nejlepší cestě k neúspěchu. Jasně, každý občas udělá chybu. Vždy se ale vyplatí říct: Tohle jsme zvorali, tohle není to, jak to chceme dělat.

Věřím tomu, že vám nadšení pro váš produkt nechybí. Koneckonců je to váš nápad. Pokud ale máte nebo plánujete mít zaměstnance (a až porostete, nevyhnete se tomu), vybírejte si takové, kteří s vámi budou toto nadšení sdílet. Sami ho používat. Je vždycky poznat, když je někdo opravdu přesvědčený, že je to zatraceně dobrý nápad, abyste jeho produkt vyzkoušeli také. To nadšení se nedá koupit. Musí to tak sám cítit. Sami víte, jak jeden neochotný prodavač dokáže zprotivit i výborný výrobek. 

Značka, to je logo, ne?
Lidé často zaměňují značku jen za název výrobku nebo logo firmy. Značka je však něco mnohem více. Značka je vlastně to, co si lidé o vás myslí, co se jim vybaví, když název vašeho produktu nebo vaše logo uvidí, jsou to jejich emoce s tím spojené. 

Dobrý začátek je říct si, proč je vaše firma vlastně tady. Zní to asi divně, ale nevěřili byste, kolik firem se snaží vše postavit jen na nějaké funkční vlastnosti svého produktu či služby. Upřímně, to, že se objevil nějaký další výrobek nebo služba, lidi moc nezajímá. Mají pocit, že možností je obecně spousta.

Takže proč právě vy? Čím se odlišujete od ostatních? Co jim to přinese, když si u vás něco koupí? Lidé navíc nekupují produkty či služby. Kupují si to, co jim přinášejí. Jejich užitek. A co víc, často si kupují jen ten pocit, kterým jim to přináší! Pocit, že dělají něco pro své zdraví. Pocit, že pomohli životnímu prostředí. Šťastné okamžiky s přáteli. Řekněte si tedy, jaký pocit, emoci, lidem přinášíte. Můžete pomáhat lidem odpočinout si od každodenních starostí (příjemná kavárna), dopřát si drobnou odměnu (dortíky), pomáhat starým lidem zvýšit kvalitu života (centrum pro seniory), zkrášlovat lidem domovy (bytové dekorace). A nemusíte se vůbec bát být ambiciózní. Klidně chtějte v nějakém ohledu změnit svět. 

Jaká je právě ta vaše značka
Co dobře funguje, je, když máte kolem své značky nějaký příběh. Musí být ale autentický, musí to být pravda, jinak to nikdy fungovat nebude. Že třeba děláte cukrovinky podle receptu své prababičky nebo že všechno děláte výhradně jen ručně (pokud to v obou není úplně obvyklé) nebo že využíváte jen recyklované suroviny (tohle ale třeba není dobrý příklad pro jídlo :-). Případně vytáhnout něco zajímavého z toho, jak jste se k podnikání dostali. Příběh dodá tomu, co děláte, emocionální rovinu, lidský rozměr, upřímnost.

Určitě nezapomeňte na charakteristiku své značky. Pár slov o tom, jaká je, jak se chová, jak chcete, aby byla vnímaná. Bude to pro vás dobré vodítko pro přípravu všeho, co budete o sobě a o své značce říkat. Od textů a výzdoby vašeho obchodu (máte-li), přes způsob, jakým komunikujete s vašimi zákazníky, až po vaše internetové nebo facebookové stránky. Můžete být hodně seriózní, nebo naopak mladistvě rozverní, vyznávat jednoduchost, nebo naopak hýřit barvami a kresbami. Je to na vás. Co je ale hodně důležité, buďte konzistentní. A když jsme u té konzistence, vyberte si několik málo firemních barev, jeden, dva fonty písma a na ostatní zapomeňte.

Pomůcku pro přípravu charakteristiky značky najdete například v tomto článku:  http://www.tyinternety.cz/prirucka-marketera/mate-bordel-v-tom-jak-vase-znacka-mluvi-vypracujte-jeji-look-a-precizni-komunikaci-krok-za-krokem/

Dejte o sobě vědět
Můžete mít ten nejlepší produkt či službu, ale když o tom nikdo nebude vědět, bude vám to platné jako tučňákům koloběžka. Jasně, na televizní reklamu to zatím nebude, ale asi tušíte, že čekat tiše, až si vás zákazníci najdou, nebude moc fungovat. Nějaké peníze na svou propagaci budou potřeba, s tím je třeba počítat. Už Henry Ford říkal: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ 

Dobrý začátek je váš skvělý produkt či služba. Když budete dbát na to, aby od vás zákazníci odcházeli opravdu spokojeni, máte minimálně zaděláno na to, že se vrátí. A když budou hodně spokojení, řeknou o vás svým přátelům. Jak říkám, začátek je to dobrý, ale stačit to nebude. Musíte popřemýšlet, jak dát o sobě vědět víc. A jelikož těch peněz na reklamu moc mít nebudete, nezbývá, než být hodně kreativní. 

Plakátek ve městě nebo inzerátek v místním zpravodaji moc stát nebude, ale těch možností je dnes mnohem více. A vy třeba navíc poskytujete produkt natolik specifický, že jen v okolí tolik zákazníků nenajdete a potřebujete dát o sobě vědět mnohem dál. Tady vám užitečnou službu poskytne internet. 

Dobrá zpráva je, že dobré rady o tom, jak na internetu za málo peněz udělat hodně muziky, vám poradíme v jednom z našich seminářů. Ale těch možností, jak na sebe upozornit, je mnohem více. Můžete třeba vytvářet zajímavý obsah na internetu, například netradiční fotky svých produktů, natočit video na YouTube (foťáky dnes umí natáčet i video ve vysokém rozlišení) nebo třeba vtipně popsat své produkty na svém eShopu jako na těchto stránkách: http://www.woox.cz.

Hlavně milujte to, co děláte
... protože jednou to prvotní nadšení opadne. Bude se dařit někdy líp, někdy hůř. A právě tyhle chvíle vám pomůže překonat to, že víte, proč je vaše firma tady, že má nějaký větší smysl, než jen vydělávat peníze. Pomůže vám vaše značka, kterou si vaši zákazníci oblíbili z jiných důvodů, než jen že prodáváte lacino. Pomůže vám, že to, co děláte, vás opravdu baví. Hodně štěstí!

Jan Stanko

Jan Stanko

ředitel marketingové komunikace, T-Mobile

Jak na byznys plán?

Sestavit obchodní (byznys) plán není tak těžké. Pomůže vám utřídit si myšlenky a cíle a propočítat, co je třeba, aby vaše podnikání dopadlo dobře. 

Proč vůbec byznys plán?

  • ověříte si, je-li váš nápad životaschopný 
  • uděláte si přehled, kdo všechno by se mohl stát vaším zákazníkem
  • najdete konkurenci a podíváte se, zda už náhodou váš nápad někde k dostání není, možná dokonce lepší 
  • sepíšete si všechny (ale opravdu všechny) náklady
  • stanovíte si cenu za své služby nebo produkty. Takovou, která umožní vašemu podnikání přežít
  • uděláte si představu, kolik potřebujete zdrojů (nejde jen o finanční, ale i například i ty lidské — zaměstnance) a odkud je vezmete 
  • naplánujete hrubé rysy vývoje projektu do budoucnosti

Byznys plán by se měl zaměřit na tři základní oblasti:

Ověření životaschopnosti nápadu
Připadá můj nápad úžasný i jiným lidem, nejenom mně? Ptejte se v rodině, kamarádů, ale tady počítejte s jistou shovívavostí. Zkuste o svém plánu mluvit s cizími lidmi. 

Kdo všechno budou vaši zákazníci? Zkuste zjistit, kolik lidí by mohlo váš výrobek koupit a službu využít. Když uvidíte reálnou velikost trhu, skupinu primárních zákazníků, můžete už realisticky odhadnout schopnost a podíl lidí, které získáte. 

Například ve své vesnici postavíte hospodu, protože tam doposud žádná není. Je možné, že k vám budou chodit tři čtvrtiny všech místních, kteří do hospod chodí. Pokud jsou tam ale už další čtyři podniky, pravděpodobně jich k vám zavítá tak desetina. 

Váš plán by se měl taky zabývat i tím, jak by se tento podíl měl v čase vyvíjet. 

Základní příjmový a nákladový model
Když už víte, jaké a kolik zákazníků chcete získat, můžete si udělat základní příjmový a nákladový model. Nejde o nic přesného. Jsou to odhady, ale i ty vám pomůžou. 

  • příjmy – zde násobte počet zákazníků odhadovaným průměrným příjmem z jednoho. U každého typu podniku to bude trochu jiné, ale takto to funguje například u kavárny. Zde se dostanete i ke kalkulování ceny svých produktů
  • variabilní výdaje – zde násobte počet zákazníků náklady na materiál a personál (Včetně vás samostatných! Nemá smysl podnikat, když neuživíte sami sebe). Vraťme se do kavárny: pokud jeden člověk dokáže denně obsloužit stovku zákazníků, jeho výplatu vydělím stovkou a připočítám ke každému nákladu na zákazníka 
  • fixní výdaje – nájem, energie, účetní. Vše, co musíte platit, ať už bude zákazníků pár, nebo stovky

Získávání zákazníků
Když máte základ a víte, co chcete a v jakém časovém horizontu toho dosáhnout, je čas podívat se na to, jak se tam dostanete, tedy jak získáte těch x zákazníků a ten y% podíl na trhu. 

Přiznejme si, že sami k vám nepřijdou jen proto, že v kavárně otevřete dveře. Přemýšlejte nad tím, jak je získáte, jak si je udržíte. Poraďte se s lidmi, kteří s tím mají už zkušenosti, a plánujte i to, kolik vás to bude stát. 

Martin Korman

Martin Korman

Director Business Development, Outsource2us

Jak na vlastní Facebook?

Vaše firma nikdy nemůže být úspěšná, pokud nebude komunikovat se svými zákazníky. Potkávat se s nimi budete nejen osobně, ale také virtuálně, na internetu a především sociálních sítích. Nelekejte se, není to žádná raketová věda, stačí se držet základních pravidel a pouček.

Než se ale do sociálních sítí pustíte, odpovězte si na několik jednoduchých otázek, zda:

  • jsou vaši zákazníci on-line a budou vás na sociálních sítích hledat
  • rozumíte si s technologiemi a baví vás
  • baví vás komunikovat s lidmi
  • máte čas sem tam sednout k počítači nebo otevřít Facebook a věnovat se mu

Pokud jsou odpovědi na všechny předchozí otázky „ano“, máte nakročeno správným směrem. Pokud ale u většiny z nich jen odmítavě zakroutíte hlavou, přemýšlejte dvakrát, než se do on-line komunikace pustíte. Navzdory všem mýtům vás totiž i práce se zákazníky on-line / na sociálních sítích stojí nejen čas, ale i peníze.

Na to, abyste své zákazníky zaujali, budete potřebovat:

  • kvalitní obsah. Na sociálních sítích uživatelé nejvíce oceňují, že mohou nahlédnout pod pokličku toho, co se u vás děje, vidět, jak na své firmě pracujete s vášní a máte z toho radost. Nebraňte jim v tom a dejte jim tu příležitost – mějte u sebe neustále mobilní telefon s foťákem a Facebookem, ukažte jim svou vášeň pro to, co děláte a proč to děláte. Pochlubte se se svými úspěchy a radostmi tak, jako by to byli vaši nejbližší. Osobní přístup vám pomůže najít si zákazníky, kteří budou věrní a budou se k vám rádi vracet. Každý produkt má svůj příběh a sociální sítě vám pomohou tento příběh vyprávět
  • čas. K přípravě zajímavého obsahu, ke komunikaci se zákazníky, kteří vám budou psát, a k dalším drobnostem, které jsou se správou profilů na sociálních sítích spojené. Pamatujte na to, že stejně jako v reálném životě i ve virtuálním světě sociálních sítí musíte budování vztahu se zákazníky věnovat dostatek času. Jen tak si k vám najdou cestu znovu a znovu
  • peníze. Ty tam jsou dny, kdy jste k propagaci svojí firmy na sociálních sítích nepotřebovali peníze. Pokud si chcete své fanoušky udržet aktivní a jejich řady postupně rozšiřovat, budete do podpory své komunikace muset něco málo investovat. Pro malou firmu mnohdy stačí stokoruny měsíčně, ale samozřejmě i zde platí, že čím více investujete, tím více se vám následně vrátí

A když už se do komunikace na sociálních sítích pustíte, nezapomeňte o tom svým zákazníkům říct. Mluvte o svém facebookovém profilu, zmiňte ho ve svém zákaznickém newsletteru, dejte si ho na vizitku nebo fakturu. Přece nebudujete komunikační kanál, nad jehož správou každý týden strávíte několik hodin, schovávat.

Čím více spokojených zákazníků budete mít, tím jednodušší pro vás propagace firmy na Facebooku bude. Už si totiž nebudete muset reklamu dělat jen vy sami, vaši spokojení zákazníci vám s tím pomůžou – tím, že budou sdílet třeba skvělé zkušenosti s vaším produktem nebo báječné zážitky z vaší kavárny. A každý marketingový odborník vám potvrdí, že právě word-of-mouth, neboli doporučení zákazníka dalším zákazníkům, je zdaleka nejúčinnější forma reklamy, kterou můžete chtít. 

Podívejte se na několik příkladů úspěšných malých podnikatelů, kteří sociální sítě využívají ke komunikaci se zákazníky a propagaci toho, co dělají:

Ivo Mareček

Ivo Mareček

senior specialista on-line marketingu, T-Mobile

Zavřít rady

Váš tým T-Mobile Rozjezdy

Registrace

Pro možnost průběžně ukládat přihlášku je nutné se registrovat.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Přeskočit na Popis projektu

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!



Identifikační údaje

zatím nepřiřazeno

Osoby, které s vámi na přihlašovaném projektu přímo podnikají, a jaká je jejich úloha (neuvádějte dodavatele, ale přímo spolupracující klíčové osoby, které s vámi podnikají)



Obor podnikání (zvolte max. 2 možnosti)



Přeskočit na Identifikační údaje

Popis projektu

Na přihlášce záleží! Je důležité zaujmout porotu, která vás pošle do dalšího kola hodnocení. Buďte struční, ale výstižní. Všechny uvedené informace považujeme za důvěrné a jsou chráněny proti jakémukoliv zneužití. Porotci podepisují smlouvu o mlčenlivosti.

Přihláška se musí vejít do 6000 znaků včetně mezer. Vyplňte každé pole, jinak přihlášku nepůjde odeslat. Jak si text rozdělíte mezi jednotlivá pole, záleží na vás.
Jen mějte na paměti, že hledáme INOVATIVNÍ a ŽIVOTASCHOPNÉ nápady. Šanci uspět v soutěži mají především projekty, které jsou něčím nové – zaměřením, vlastním výrobkem, službou, materiálem nebo třeba obchodním modelem.
Ještě pro upřesnění: Soutěž je určena pro ty, kteří nejdéle před rokem začali, nebo v nejbližší budoucnosti plánují podnikat. To znamená, pokud jste již podnikali nebo podnikáte, ale předmětem vašeho podnikání nebyl produkt nebo služba, se kterými se hlásíte do Rozjezdů, je soutěž určena i vám!

  • Popište stručně svůj výrobek/službu. (Máte-li fotografii nebo náčrt, nezapomeňte je na závěr přiložit. Porota tak získá konkrétnější představu).
  • V čem je váš nápad nový?
  • Má váš projekt jiný cíl než vytváření zisku (např. dáte práci v regionu s vyšší nezaměstnaností, zaměstnání handicapovaným nebo oživíte tradici)?

V této kapitole by porota měla získat jasnou představu o tom, proč a jak jste se dostal(a) k myšlence podnikat, co vás motivuje a jaký máte cíl. Uveďte, jaké máte podle vás pro podnikání předpoklady, vzdělání, odborné znalosti atd.

  • Kdo jsou vaši zákazníci?
  • Jak velký je váš trh?
  • Jaká je motivace zákazníků koupit si váš produkt/službu, tj. proč by si měli koupit zákazníci zrovna váš produkt/službu)?
  • Jaká je kupní síla vašich zákazníků?
  • Stručně popište demografické atributy vašich zákazníků, tj. kdo je váš zákazník - muž/žena, obyvatel města/venkova, věk, zájmy, nákupní zvyklosti atd.
  • Uveďte vaše hlavní konkurenty a vaší konkurenční výhodu.
  • Jaký je váš obchodní model?
  • Prodáváte nebo chcete prodávat v kamenném obchodě, přes e-shop nebo Facebook?
  • Plánujete vytvořit franšízingový model nebo expandovat do zahraničí?
  • Ostatní
  • Jak zákazníky oslovíte a dáte o svém produktu/službě vědět? Využijete letáky, reklamu a kde, spolupráci s jiným obchodem nebo doporučení zákazníků?
  • Představte členy týmu a jejich role
  • Za kolik chcete produkt/službu prodávat. Jak jste k této ceně dospěli?
  • Kolik a na co potřebujete na rozjezd podnikání?
  • S jakými příjmy zhruba počítáte a jak by se měly vyvíjet?
  • Za kolik si počítáte vlastní práci? Jakou máte hodinovou sazbu?
  • Uveďte ve 2 jednoduchých předpokládaných ročních přehledech náklady, příjmy a zisk/ztrátu za první a druhý rok podnikání
  • Do nákladů uveďte výši investic, výdaje na výrobní zařízení, materiál, nájem, energie, pohonné hmoty, vlastní odměnu/mzdu, mzdy zaměstnanců, sociální a zdravotní pojištění a na další položky nezbytné k podnikání
  • Jaké očekáváte celkové příjmy?
  • Jaký bude váš zisk nebo ztráta v 1. roce podnikání (= příjmy minus náklady)?
  • další zákazníky
  • další zaměstnance
  • prostory a zdroje

Vyberte z následující nabídky (můžete zvolit více možností):

  • Bezpečné ukládání dat, tzv. cloudové služby (seznamy zákazníků, dodavatelů, kontakty, receptury, dokumenty všeho druhu apod.)
  • IoT (Internet věcí) či jiná chytrá řešení
  • Koncové zařízení (např. telefon, tablet nebo notebook)
  • Rozesílání cílených reklamních sdělení
  • Rychlé internetové připojení
  • Volání
  • Jiné (upřesněte)
  • Nevím

Přiložte fotku svého výrobku, vyobrazení služby apod.

Velikost nahraných souborů je větší o XXX Mb. Povolené maximum je 50 MB (52 428 800 b).

Čestné prohlášení

Přihlašovatel projektu prohlašuje, že splňuje podmínky zařazení do soutěže a zavazuje se respektovat pravidla soutěže, přičemž si je vědom, že v případě jejich porušení může být ze soutěže vyloučen.

Přihlašovatel prohlašuje, že působí v místě (příslušný kraj), který v přihlašovacím formuláři označil.

Přihlašovatel rovněž prohlašuje, že i. není v úpadku dle insolvenčního zákona, ii. nemá v evidenci zachyceny daňové nedoplatky, iii. nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem jeho činnosti, nebo pro trestný čin proti majetku, iv. nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.



K registračnímu formuláři se můžete vracet až do 12. března, změny uložíte klikem na tlačítko Uložit, ještě ale budu na přihlášce pracovat. Až budete mít přihlašovací formulář kompletně vyplněný, klikněte na tlačítka Odeslat, přihláška je hotova. Odesláním přihlášky budete zařazeni do soutěže.

Pravidla

Pravidla soutěže T-Mobile Rozjezdy (dále jen Pravidla)

I. Obecná ustanovení

Tato Pravidla upravují podmínky soutěže T-Mobile Rozjezdy (dále jen Soutěž), kterou pořádá společnost T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, IČ 64949681, zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 3787 (dále jen T-Mobile). Tato Pravidla jsou v plném znění dostupná na webových stránkách www.rozjezdy.cz. V případě rozporů s jakýmikoliv zkrácenými či jinde publikovanými pravidly má vždy přednost úplné znění Pravidel zveřejněné na výše uvedených webových stránkách.

II. Přihlášky do Soutěže

  1. Počátek Soutěže je stanoven na 31. 1. 2018. Počínaje tímto dnem se může do Soutěže přihlásit kterýkoliv subjekt splňující podmínky stanovené v těchto Pravidlech. Zájemce o účast v soutěži se musí nejprve zaregistrovat na www.rozjezdy.cz a následně pravdivě a úplně vyplnit a potvrdit přihlašovací formulář prostřednictvím kliknutí na tlačítko Uložit a odeslat, umístěné na konci formuláře (dále jen Potvrzení přihlašovacího formuláře). Výše uvedené jednání je zájemce o účast v soutěži povinen provést nejpozději do 12. 3. 2018 do 23:59:59 hodin SEČ. O přihlášení do Soutěže informuje T-Mobile přihlašovatele prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu, kterou přihlašovatel uvedl do přihlašovacího formuláře. Okamžikem doručení uvedeného e-mailu je účastník považován za přihlášeného účastníka Soutěže (dále jen Účastník). Nebude-li přihlašovací formulář obsahovat veškeré potřebné informace, nebo nebudou-li dosahovat potřebné kvality, může být Účastník ze Soutěže vyřazen.
  2. Potvrzením přihlašovacího formuláře vyjadřuje Účastník svůj souhlas s těmito Pravidly a zavazuje se je dodržovat, přičemž výslovně souhlasí zejména s podmínkami, za kterých budou zpracovávány jeho osobní údaje (viz. zejm. článek VII. těchto Pravidel). Potvrzením přihlašovacího formuláře rovněž Účastník výslovně prohlašuje, že řádně a oprávněně vyplnil přihlašovací formulář a uvedené údaje jsou úplné a pravdivé.
  3. Zjistí-li T-Mobile v průběhu Soutěže nebo po jejím skončení, že Účastník uvedl v přihlašovacím formuláři nebo v průběhu Soutěže nepravdivé údaje či prohlášení nebo nepředložil-li požadované doklady (viz. zejména čl. III. odst. 2. Pravidel), je T-Mobile oprávněn jej ze Soutěže vyloučit, a pokud byla uvedenému účastníkovi poskytnuta výhra, žádat její vydání (vrácení) a nahrazení újmy, která T-Mobile vznikla.
  4. Zájemce o účast v Soutěži nesmí být v okamžiku potvrzení přihlašovacího formuláře přihlášen do jiné soutěže zaměřené na podporu podnikatelů (soutěže pořádané jiným pořadatelem) či obdobných projektů v průběhu trvání Soutěže. Stane-li se Účastník výhercem, platí pro něj rovněž povinnost stanovená v poslední odrážce uvedené v čl. VII. odst. 3. Pravidel.

III. Účastníci Soutěže

  1. Do Soutěže se může přihlásit a účastnit se jí každá fyzická osoba či právnická osoba, která podniká v České republice dle platných právních předpisů, přičemž její činnost a její přihlašovaný projekt netrvá více než jeden rok, a oprávnění, na základě kterého je činnost vykonávána, nebylo vydáno dříve než 12 měsíců před podáním přihlášky do Soutěže, případně (bylo-li oprávnění vydáno dříve než 12 měsíců před podáním přihlášky do Soutěže) prokáže-li uvedená osoba, že příslušnou podnikatelskou činnost začala znovu vykonávat (například ji obnovila) až 12 měsíců před podáním přihlášky do Soutěže (například dokladem o pozastavení činnosti či jinými doklady či důkazy, které T-Mobile uzná za dostatečné). Pro vyloučení pochybností se stanoví, že podnikatelská činnost subjektu je nezbytným předpokladem, subjekty působící v oblasti, kterou uspokojují nestátní neziskové organizace (zejména o.p.s., nadace či nadační fondy a občanská sdružení) se nemohou Soutěže účastnit.
  2. Do Soutěže se může přihlásit a účastnit se jí rovněž každá fyzická osoba či právnická osoba, která zatím nepodniká, ale má prokazatelně doložitelný podnikatelský záměr, jehož zahájení je realizovatelné do 6 měsíců od vyhodnocení Soutěže. Účastníci této kategorie se v případě výhry zavazují, že nejpozději do 30. 6. 2018 získají oprávnění (např. živnostenský list) na základě, kterého budou moci zahájit prokazatelně svou činnost, která byla předmětem posuzování v Soutěži, a doloží T-Mobile písemné podklady, ze kterých bude získání oprávnění pro tyto činnosti zřejmé.
  3. Kterákoliv z osob specifikovaných v odst. 1. nebo 2. tohoto článku Pravidel musí splňovat rovněž následující podmínky: i. nesmí být v úpadku dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ii. nesmí mít v evidenci zachyceny daňové nedoplatky, iii. musí splňovat podmínku, že nebyla pravomocně odsouzena pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem činnosti soutěžícího, nebo pro trestný čin proti majetku, iv. nesmí mít splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  4. Podmínky uvedené v odst. 1 až 3. tohoto článku Pravidel musí Účastník splňovat v okamžiku přihlášení do Soutěže i v jejím průběhu. Splnění podmínek je každý přihlašovatel povinen prokázat při přihlášení do Soutěže čestným prohlášení (viz. příslušná část přihlašovacího formuláře). Každý výherce je navíc povinen na vyžádání prokázat splnění podmínek uvedených v odst. 3. bod (ii) až (iv) tohoto článku Pravidel nejpozději při převzetí výhry, a to předložením výpisu z trestního rejstříku, potvrzením finančního úřadu o daňové bezdlužnosti a obdobného potvrzení České správy sociálního zabezpečení, která prokazuje skutečnosti uvedené v odst. 3. bod (iv) tohoto článku Pravidel, přičemž žádný z předložených dokladů nesmí být v době předložení starší 3 měsíců. Každý výherce je rovněž povinen na vyžádání T-Mobile předložit platné živnostenské oprávnění (fyzická osoba) nebo výpis z obchodního rejstříku (právnická osoba) na činnost, se kterou se účastnil Soutěže a vyhrál.
  5. Z účasti v Soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci T-Mobile (včetně zaměstnanců přidělených k práci v T-Mobile), jakékoliv osoby, které se svou činností podílely či podílí na této Soutěži či její organizaci. Z výše uvedeného pravidla je jediná výjimka, a to zaměstnanci T-Mobile, kteří jsou v době Potvrzení přihlašovacího formuláře dle čl. II. odst. 1. Pravidel na mateřské nebo rodičovské dovolené a nepodíleli se na přípravě Soutěže či její organizaci, tj. tito zaměstnanci T-Mobile se mohou Soutěže zúčastnit.
  6. Do soutěže se mohou přihlásit i soutěžící z minulých ročníků, pokud splňují podmínky stanovené v těchto Pravidlech. Z výše uvedeného pravidla je výjimka, že ze Soutěže jsou vyloučeni vítězové z minulých ročníků.
  7. Přihlášením do Soutěže se Účastník zavazuje, že se bude v případě účasti v celostátním kole Soutěže či v případě získání jakékoliv výhry v Soutěži (platí i pro výherce na 2., resp. 3. místě, kteří obdrží cenu) účastnit marketingových či obdobných akcí T-Mobile, případně jeho obchodních partnerů a rovněž se na výzvu T-Mobile zúčastní případného natáčení obrazových a zvukových záznamů či pořizování snímků a dalších akcí souvisejících s prezentací Soutěže či jejích dalších ročníků.
  8. Výherci souhlasí s tím, že při předání výhry s nimi bude podepsán dokument (předávací protokol), kterým se zaváží zejména:
    • poskytnout součinnost T-Mobile nezbytnou pro propagaci Soutěže a/nebo jejich vítězství v Soutěži s využitím zejména jejich jména, příjmení, věku, bydliště a podnikatelské činnosti, se kterou se účastnili Soutěže (včetně jejich podnikatelského a životního příběhu a/nebo využití podobizen a audiovizuálních záznamů jejich osoby), přičemž pro uvedené potřeby jsou povinni zejména bez zbytečného odkladu (nejpozději však do 5 pracovních dnů) komunikovat s T-Mobile (či jeho subdodavateli), tj. v uvedené lhůtě zejména odpovídat na položené dotazy, a rovněž plnit ve stanovených lhůtách své závazky (například poskytnutí podkladů, fotografií, zodpovězení otázek atp.)
    • propagovat Soutěž vždy způsobem nediskriminačním k případným jiným soutěžím, kterých se výherce účastnil nebo zúčastní (např. před zahájením Soutěže nebo v souladu s těmito Pravidly)
    • neodkladně informovat T-Mobile po dobu šesti měsíců po převzetí výhry o všech kontaktech ze strany médií a poskytovat informace médiím pouze po odsouhlasení ze strany T-Mobile
    • nepřihlásit se alespoň po dobu 6 měsíců následujících po převzetí výhry do jiné soutěže zaměřené na podporu podnikatelů a neposkytovat této jiné soutěži v uvedené lhůtě jakoukoliv marketingovou podporu a propagaci
    • průběžně e-mailem informovat o svých uskutečněných a plánovaných aktivitách (včetně obrazového materiálu) v rámci projektu, na který získal výhru, a to formou odpovědí na zaslané e-mailové dotazy

IV. Předmět Soutěže

  1. T-Mobile prostřednictvím této Soutěže podporuje začínající drobné podnikatele. Předmětem Soutěže je posouzení projektů přihlášených Účastníků ze strany odborné poroty, která vybere 3 účastníky s projekty s nejlepší realizací podnikatelského nápadu v každém kraji České republiky (regionální výherci). Porota si vyhrazuje právo výherce nevybrat a/nebo ceny neudělit, pokud kvalita přihlášených projektů nebude dostačující.

    Z regionálních výherců umístěných na prvním (1) místě vzejde celostátní vítěz T-Mobile Rozjezdů, tj. vítěz, jehož projekt odborná porota vyhodnotí jako nejlepší z regionálních výherců na prvních místech. Celostátní vítěz získává Cenu poroty.

    Z regionálních výherců umístěných na prvním (1), druhém (2) a třetím (3) místě v každém kraji bude veřejným hlasováním na internetu (viz. čl. V. Pravidel) rovněž vybrán jeden (1) vítěz on-line hlasování T-Mobile Rozjezdů, který získá Cenu veřejnosti.
  2. Každá odborná porota potvrdí výsledky podpisem každého z porotců na výsledkové listině. Výsledkové listiny budou uloženy u T-Mobile. Výsledky rozhodnutí odborné poroty jsou konečné, není možné se proti nim odvolat ani se domáhat jejich změny.
  3. Každý Účastník Soutěže se může účastnit Soutěže pouze s jedním projektem a v tom kraji, ve kterém má místo podnikání (v případě fyzických osob) či sídlo (v případě právnických osob). T-Mobile si vyhrazuje právo přeřadit účastníka Soutěže do kraje, ve kterém Účastník své služby prokazatelně převážně poskytuje, resp. ve kterém prokazatelně převážně dodává své výrobky. Takový kraj Účastník Soutěže označí v přihlašovacím formuláři jako místo, ve kterém převážně poskytuje služby či dodává výrobky.
  4. Regionální odborná porota bude složena ze zástupců T-Mobile a partnerů Soutěže. Při výběru členů odborné poroty bude brán zřetel na znalost podnikatelského prostředí daného regionu. Porota bude posuzovat projekty zejména podle originality a inovativnosti projektu (nápad), obchodního modelu (finanční rozvaha, udržitelnost a prostor pro růst) a kvalita zpracování. Hodnocení proběhne ve dvou kolech. V prvním kole porota vybere v každém regionu pět finalistů. Druhé kolo proběhne na regionálním semináři, kde porota mezi finalisty vybere regionální vítěze na 1. až 3. místě, kteří získají ceny na rozjezd podnikání.
  5. V rámci posuzování projektu jsou T-Mobile či odborná porota oprávněni vyžádat si od finalistů dodatečné informace či podklady za účelem posouzení projektu a jejich předpokladů, a to prostřednictvím telefonu, e-mailu, poštou nebo osobně na semináři, který bude uspořádán a oznámen přihlášeným Účastníkům. V případě, že se soutěžící semináře nezúčastní a nepředstoupí před porotu, je porota oprávněna vyřadit jej ze seznamu finalistů a na jeho místo nominovat dalšího v pořadí.
  6. T-Mobile si je vědom citlivosti některých informací, které poskytují Účastníci v rámci podkladů pro účast v Soutěži. Z tohoto důvodu podepisují porotci prohlášení o mlčenlivosti, které je zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech označených účastníky jako obchodní tajemství a zakazuje nakládání s takovými informacemi k jiným účelům než pro potřeby vyhodnocení Soutěže.
  7. Odborné posuzování přihlášených projektů probíhá v období od 16. 3. 2018 do 10. 5. 2018. K vyhlášení výherců každého regionálního kola dojde v závěru uskutečněného regionálního semináře pro příslušný region (kraj). Regionální semináře budou probíhat v období od 17. 4. 2018 do 17. 5. 2018.

V. Celostátní kolo

  1. Po ukončení všech regionálních kol proběhne celostátní kolo Soutěže, jehož součástí je hlasování poroty o celostátním vítězi Soutěže, který dostane Cenu poroty, a on-line hlasování veřejnosti o vítězi, který dostane Cenu veřejnosti. Do celostátního hlasování poroty postupují ti účastníci soutěže, kteří se umístili na 1. místě v jednotlivých krajích. Do on-line hlasování postupují ti účastníci soutěže, kteří se umístili na 1., 2. a 3. místě v jednotlivých krajích.
  2. O celostátním výherci Soutěže (Cena poroty) rozhodne odborná porota, složená ze zástupců společnosti T-Mobile a partnerů soutěže, na základě posouzení všech projektů, které se umístily na 1. místě v jednotlivých krajích.
  3. O výherci on-line hlasování rozhodne veřejné hlasování na internetových stránkách Soutěže www.rozjezdy.cz v termínu od 25. 5. 2018, 00:00:00 hodin SEČ do 8. 6. 2018, 23:59:59 hodin SEČ. Každý hlasující je oprávněn využít k hlasování pouze jednu e-mailovou adresu a z každé e-mailové adresy lze hlasovat pouze jednou. V případě vícenásobných odpovědí bude každý duplicitní hlas z hlasování vyřazen. Používání jakýchkoliv mechanických, elektronických či obdobných zařízení určených k zasílání hlasů (např. automatické odesílání, soutěžní roboti) se zakazuje.
  4. Výhercem on-line hlasování se stane účastník, který pro svůj projekt získá způsobem a v čase uvedenými v odst. 3. tohoto článku Pravidel nejvyšší počet hlasů. Výherce on-line hlasování bude oficiálně oznámen během celostátního vyhlášení výsledků soutěže T-Mobile Rozjezdy, které se uskuteční 22. 6. 2018. Výherce Ceny veřejnosti i výherce Ceny poroty budou po oficiálním vyhlášení také uveřejněni na webových stránkách a sociálních sítích Soutěže, T-Mobile a partnerů Soutěže.

VI. Výhry

  1. Vedle bezplatných seminářů, poradenství a komunikační podpory, zejména publicity, v souvislosti se Soutěží získá Účastník Soutěže, který se umístí na 1. místě v každém kraji České republiky, ceny, jejichž podrobný popis naleznete zde.
  2. Vedle bezplatných seminářů, poradenství a komunikační podpory, zejména publicity, v souvislosti se Soutěží získá účastník Soutěže, který se umístí na 2. místě v každém kraji České republiky, ceny, jejichž podrobný popis naleznete zde.
  3. Vedle bezplatných seminářů, poradenství a komunikační podpory, zejména publicity, v souvislosti se Soutěží získá účastník Soutěže, který se umístí na 3. místě v každém kraji České republiky, ceny, jejichž podrobný popis naleznete zde.
  4. Celostátní výherce Soutěže získá Cenu poroty, jejíž podrobný popis naleznete zde.
  5. Výherce on-line hlasování Soutěže získá Cenu veřejnosti, jejíž podrobný popis naleznete zde.
  6. K předání výher u výherců regionálních kol dojde v závěru uskutečněného regionálního semináře pro příslušný region (kraj) v místech jejich konání. Kterákoliv výhra musí být vyčerpána účelově v souvislosti s činností posuzovanou v rámci Soutěže, a to přímo výhercem či jím založenou právnickou osobou, kterou zamýšlel založit v souvislosti s projektem posuzovaným v rámci Soutěže (pro účastníky dle čl. III. odst. 2. Pravidel). Výhra je považována za příjem do podnikání příslušného výherce, výherce je v souladu s příslušnými právními předpisy povinen vypořádat své daňové povinnosti s výhrou související. Kterákoliv výhra označená jako „Finanční podpora na rozvoj činnosti" musí být vyčerpána do půl roku od převzetí výhry a to na nákup produktů nebo služeb potřebných pro rozjezd podnikání jako např. výrobní prostředky, materiál, nářadí, vybavení dílny nebo prostor. Výherce zašle T-Mobile do 15. ledna 2019 zprávu s doklady jako potvrzení o čerpání částky pro účely podnikání. Výherce bere na vědomí a souhlasí s tím, že výhra označená Balíček služeb může být výherci aktivována až poté, co předloží platné IČ (které musí předložit nejpozději do 31. 8. 2018) a uzavře s T-Mobile Účastnickou smlouvu.
  7. Nesplní-li výherce kteroukoliv z podmínek Soutěže daných Pravidly anebo porušil-li Pravidla (anebo je z této skutečnosti důvodně podezřelý), nebude mu výhra přiznána ani poskytnuta. Výhra, která není přiznána anebo poskytnuta Výherci, propadá ve prospěch T-Mobile. Nepřiznáním výhry se rozumí, že na ní Účastník soutěže ztrácí nárok. Poruší-li kterýkoliv výherce Pravidla poté, co mu byla výhra přiznána a poskytnuta, je povinen výhru bezodkladně po výzvě T-Mobile vrátit, přičemž v případě služeb je povinen uhradit běžnou cenu služeb, které mu již byly poskytnuty.
  8. Nepeněžité výhry nelze vyplatit v hotovosti a nejsou soudně vymahatelné. Na výhru není právní nárok. Kterákoliv odborná porota může rozhodnout o tom, že některá z cen (nebo všechny) nebude udělena.

VII. Zpracování osobních údajů

  1. Jako účastník soutěže berete na vědomí, že pro účely účasti v soutěži, včetně kontroly plnění podmínek soutěže, informování o průběhu soutěže, případném předání výhry, bude společnost T-Mobile zpracovávat Vaše osobní údaje v rozsahu: název soutěžního projektu, jméno, příjmení, datum narození, druh oslovení, spolupracující osoba (jméno, příjmení, pozice – celkem možno vyplnit 3 osoby), název firmy, IČO, mobil, e-mail, www a Facebook stránka projektu, jiná sociální síť, kraj, obor podnikání, místo podnikání, sídlo společnosti, adresa provozovny, region místa podnikání, popř. další údaje, které nám v rámci Soutěže poskytnete. Údaje budou zpracovávány po celou dobu trvání soutěže a 2 měsíce po jejím ukončení.
  2. V případě výherců regionálního kola soutěže, jednotlivých udělovaných cen nebo výherců celostátního kola budou údaje uvedené v předchozí větě zpracovávány po celou dobu trvání a konání programu T-Mobile Rozjezdy s tím, že Účastník uděluje souhlas s tím, že T-Mobile je oprávněn zveřejnit údaje v rozsahu jméno, příjmení, název soutěžního projektu a svolení s použitím fotografie nebo zvukového či obrazového záznamu pořízené v průběhu trvání soutěže ve sdělovacích prostředcích v souvislosti s informováním o Soutěži a propagace soutěže, včetně budoucích ročníků, na webových stránkách T-Mobile a sociálních sítích používaných T-Mobile.
  3. V případě, že si Účastník nepřeje, aby jeho údaje byly zpracovávány, je třeba ukončit jeho účast v soutěži a programu. V takovém případě budou jeho údaje smazány bez zbytečného odkladu. Ukončení účasti v soutěži má za následek nepřiznání případné výhry anebo nedoručitelnost případné výhry.
  4. Pro úplnost se uvádí, že tzv. hromadné fotografie pořízené v průběhu soutěže nejsou zpracováním osobních údajů a T-Mobile je oprávněn tyto bez dalšího pro účely propagace Soutěže využívat. U ostatních fotografií svolení odvolat, s tím, že neodůvodňuje-li odvolání podstatná změna okolností nebo rozumní důvod, je odvolávající podle zákona povinen nahradit škodu z toho T-Mobile vzniklou.
  5. Jako účastník máte právo na přístup k osobním údajům, může požádat o vysvětlení a případně odstranění vzniklého stavu, zejména provedením opravy, doplnění či likvidací údajů a máte další práva uvedená v § 11,12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Dále se Účastník může obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete zde.
  6. Pro účely zajištění soutěže zpracovávají vaše údaje i společnosti, které jsou v pozici tzv. zpracovatele, a to Proboston Creative, IČO 28948904, se sídlem Římská 1199/35, Praha 2, AC&C Public Relations, IČO 25112716, se sídlem U Ladronky 2331/7, Praha 6, Made by Vaculik, IČO 7909603, se sídlem Krakovská 25, Praha 1, a MediaCom, IČO 25149962, se sídlem Opletalova 1015/55, Praha 1.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. T-Mobile si vyhrazuje právo kdykoliv Soutěž bez udání důvodu zkrátit, přerušit nebo odvolat či změnit její Pravidla. Veškeré změny Pravidel nabývají účinnosti jejich vyhlášením na webových stránkách www.rozjezdy.cz. Změna Pravidel Soutěže nezakládá nárok účastníků soutěže na náhradu újmy či nákladů vynaložených v Soutěži.
  2. T-Mobile může dle vlastního uvážení prohlásit dosavadní průběh Soutěže (včetně hlasování o výherci on-line hlasování) za neplatný z důvodů jakékoli technické nebo jiné systémové chyby. Z jakéhokoli závažného důvodu, který je způsobilý narušit nebo jinak negativně ovlivnit správu, bezpečnost, čestnost, poctivost anebo řádný chod Soutěže (včetně hlasování o výherci on-line hlasování), vyhrazuje si T-Mobile právo dle vlastního uvážení zrušit, ukončit, upravit nebo pozastavit Soutěž nebo její části (například hlasování o celostátním výherci). T-Mobile je oprávněn ověřit způsobilost účastníka účastnit se Soutěže či vyhrát výhru, a to dle těchto Pravidel i platných právních předpisů, přičemž negativní ověření má za následek nepřiznání anebo neposkytnutí výhry.
  3. T-Mobile nenese odpovědnost za uvedení nesprávných či nepřesných informací v souvislosti se Soutěží (ať už byly způsobené lidským faktorem či technickou vadou), ani za úplnost výtahů z těchto Pravidel, která mohou být ve zkrácené verzi zveřejňovány v propagačních materiálech, ani za tiskové chyby.
  4. T-Mobile nenese odpovědnost za jakékoli technické či telekomunikační obtíže či závady vzniklé v průběhu Soutěže a újmy, ke kterým by mohlo dojít v souvislosti s účastí v Soutěži. T-Mobile není rovněž odpovědný za to, že jakákoli osoba nebyla schopna vstoupit do Soutěže nebo ji dokončit v důsledku jakéhokoli technického selhání nebo zahlcení sítí provozem či v důsledku nedostatečného pokrytí signálem.
  5. T-Mobile si vyhrazuje právo kontrolovat všechny podmínky pro účast v Soutěži a v případě sporu posoudit a s konečnou platností rozhodnout o jakémkoliv nároku, včetně práva vyloučit kteréhokoli účastníka soutěže ze Soutěže v případě, že by takový účastník soutěže porušoval Pravidla či obecně závazné právní předpisy anebo byl z této činnosti důvodně podezřelý.
  6. T-Mobile upozorňuje, že jakýkoliv úmyslný pokus narušit legitimní chod Soutěže může být kvalifikován jako porušení platných právních předpisů a může rovněž zakládat právo T-Mobile na náhradu způsobené újmy.

Datum vydání Pravidel: 3. 1. 2018

T-Mobile Czech Republic a. s.