Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů pro účely programu T-Mobile Rozjezdy.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace budou odstraněny veškeré vaše osobní údaje. Nebudete se moci zůčastnit soutěže ani semináře.

Co se naučíte?

Jak dát o sobě vědět na internetu

Svůj podnikatelský záměr už máte vymyšlen? Skvěle. Pojďme ho zpropagovat, aby se o něm lidi dozvěděli. A protože se píše rok 2019, co by to bylo za propagaci bez využití internetu. Řekneme si, jak, kde a za kolik můžete postavit svou webovou stránku, a to bez znalosti složitých technických detailů a nastavení. Jak webovou stránku zpropagovat a s jakým rozpočtem? Povíme si o různých kanálech, které jsou vhodné pro různé typy projektů. Rozluštíme pojmy jako SEO, PPC, e-mailing a remarketing. Obejdeme se bez sociálních sítí? Pravděpodobně ne. A potřebujeme vůbec web, když vše může zastoupit Facebook? Nejen na tyto otázky se dozvíte odpovědi zasazené do toho správného kontextu.

Mirek Rojek

Prezentující:
Mirek Rojek
SEO specialista, Expertia

Mirek se pohybuje v oblasti internetové reklamy už třináct let. Prošel on-line reklamními agenturami (např. Ataxo, později H1.cz) a ve společnostech Centrum Holdings, později Economia, měl na starosti různé internetové projekty. Před třemi lety se rozhodl jít svou cestou a založil vlastní agenturu Expertia. Dokáže se tak vžít do role začínajících podnikatelů a předat opravdu jen ty nejdůležitější rady a tipy, které budete v začátcích svého podnikání opravdu potřebovat.