Přihlaste se na stránky

Vyplňte prosím všechny údaje!

Přihlašovací údaje jsou neplatné!

Zapomněli jste heslo?

Zaregistrujte se na stránky

Dostanete přístup k přihlášce do soutěže a pak se k ní můžete kdykoliv vracet. Budete se moci taky přihlásit na semináře, využívat rady a tipy, jak si ulehčit podnikání, a dozvědět se i informace o tom, co se kolem Rozjezdů děje.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Heslo a ověření hesla musí být stejné!

Potvrďte prosím souhlas se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů pro účely programu T-Mobile Rozjezdy.

Uživatel s tímto e-mailem je už zaregistrovaný!

Chyba při zpracování registrace, zkuste to prosím později znovu!

Zapomněli jste své heslo?

Zadejte svůj registrovaný e-mail, zašleme vám na něj odkaz, přes který si heslo jednoduše změníte.

Vyplňte prosím všechny údaje!

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!

Opravdu si přejete zrušit registraci?

Zrušením registrace budou odstraněny veškeré vaše osobní údaje. Nebudete se moci zůčastnit soutěže ani semináře.

Co se naučíte?

Komunikuj a získáš!

Zní to tak jednoduše, ale má opravdu vaše komunikace vliv na získání a udržení zákazníka? Nejen to, může vám pomoci přivést i další zákazníky. Jen je potřeba vědět, jak na to. Jistě znáte zlaté pravidlo komunikace, ale jaké tajemství skrývá diamantové pravidlo? Víte, proč máme dvě uši a jedna ústa? Jaké jsou další nejcennější a přitom nejdostupnější nástroje komunikace? Kolik „you“ má váš produkt nebo služba? Proč je skvělé mít spokojené zákazníky a proč je ještě lepší, když spokojeni nejsou? Jaký vliv má win-win na udržení zákazníka? Jak souvisí „otaku“ se získáním nových zákazníků? Pomůžeme vám najít odpovědi na otázky, protože právě na těchto komponentech je komunikace se zákazníkem založená.

Matěj Kalatovič

Prezentující:
Matěj Kalatovič
Coach and Soft Skills Trainer, Slovak Telekom & T-Mobile Czech Republic

Matěj je zkušený obchodník a trenér soft skills se zaměřením na komunikační a prodejní dovednosti, barevnou typologii, písemnou komunikaci, asertivitu, vyjednávání, stres a change management. V telekomunikacích se pohybuje již deset let. V těchto dnech úspěšně zakončil certifikovaný výcvik pro kouče Business Coaching College. Fascinuje ho železnice, rád se věnuje gastronomii v roli hostitele i uživatele. Svým okolím je vyhledáván pro svůj humor a nakažlivý pozitivní přístup.

Lucie Štíchová

Prezentující:
Lucie Štichová
Manager B2B Development Center, Slovak Telekom & T-Mobile Czech Republic

Lucie je expertkou v oblasti HR vzdělávání a rozvoje s téměř dvacetiletou praxí v korporátním prostředí. Nyní je na pozici manažerky federálního týmu se znalostmi v odvětví lidských zdrojů, elektronických komunikací, obchodu, klientských služeb a řízení projektů. Vystudovala VŠFS, magisterský obor Řízení podniku a podnikové finance. Absolvovala certifikovaný program pro kouče Erickson Coaching International, The Art & Science of Coaching. Ráda šíří dobrou náladu, zpívá a tančí tango.